středa 19. června 2013

Let's Play - The Sims 3 Studentský život (část 38.) - Dvojníci

38. část LP: SŽ je tu! ;)

5 komentářů:

  1. Mě se stalo něco podobného. Teda, mě hra tak nějak vypadává a zasekává celkem normálně.
    Simíci mi mizí "normálně", ale zjistila jsem, že někdy nepomáhá je resetovat pomocí cheatu, ale já je restartuju pomocí MasterController. To mi vždy pomůže :).
    Doufám, že už ti to půjde normálně už :)

    OdpovědětVymazat
  2. je mi hrozdně líto co se stalo :,(

    OdpovědětVymazat
  3. No jo Defi, mrzí mě to co se ti stalo :'( Ale nemohla by bejt Cat a Dresic (nevím jak se to píše :D ) spolu? Fakt moc jim to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi luto cosa sa stalo ale vlastne nic extra tam tie ich rodiny neboli dôlezite ! Inac to bolo skvele :) as na to co sa stalo s hrou

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to stalo taky. Akorát jsem měla simíky na koleji. Odjížděli domů z univerzity a prostě mi neodjeli. Taky jsem na žádněho z nich nemohla kliknou. Vymazala jsem to, protože jsem si vůbec nevěděla rady. :( Hlavně, že ty si víš rady vždycky :)

    OdpovědětVymazat