neděle 1. února 2015

Vyjádření k nynější situaci

Milí Freaks...

Momentálně bojuji se znechucením, které vzniklo po včerejší akci RealGeeku. Jsem dost slabý jedinec na to, aby se mi z některých lidí neudělalo zle natolik, že se stydím být youtuberem. Nevím, jak to chodí v ostatních státech, ale česká youtuberská scéna se stala masou na vydělávání peněz a využívání a balamutění lidí (fanoušků) pod záminkou výdělku a falešné slávy. Neříkám a nebudu tvrdit, že jsou všichni stejní. Pevně doufám v to, že nejsou. Teenageři jsou pokřiveni falešnou slávou. Jejich ego je na takové výši, že jeden jejich pohled byl jako plivnutí do tváře. "Vy jste nic, my jsme všechno." Nebudu jmenovat, ale prakticky jde o fakt, že to co jsem nedávno pronesla na Defibitch - je bohužel pravda. Na akci jako je tato jsem byla naposledy a jelikož jsem vázána jistou smlouvou nemohu zveřejnit ostatní detaily, které bych třeba ráda.

Chápu, že bych to měla hodit za hlavu a zajímat se hlavně o vás Freaks, ale ono to prostě už v určité fázi nejde. Je spousta věcí za zavřenými dveřmi, o kterých nikdo z vás nemá ani ponětí a já bych teď dala cokoliv za to, abych to také nepoznala.

Dnes jsem neustále bombardována vzkazy, co bude dál... Pláčete, vyvoláváte mě zpět. Trhá mě to na kusy. Chtěla bych se omluvit za to, že jste mě museli poznat... Vím, jak silné emoce můžete chovat k letsplayerovi... Sama jsem si prošla peklem po smrti Quxxn. I po té době, co tu není... Stále je a vždy bude v mém srdci.

Nechci vás trestat za mé neuvážené selhání mysli, proto zveřejním zpět svá videa. 

Kdy budu natáčet dál? Prostě až budu vědět, že chci a že to je to, z čeho budu šťastná. Nemohu dělat něco jen proto, že vás chci udělat šťastnými. Musím v tom najít radost především já sama.

Tímto nechci nikoho pošpinit, jen vyjádřit své nynější pocity.

Miluju vás. Opatrujte se.

Defi / Martina

57 komentářů:

  1. Já tě mám ráda jako Defi ale i Martinu. Defi je jen to jak něco hraješ a jak píšeš věci. Martina je, jak na nás mluvíš přes LiveStreami a jak se chováš na akcích.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ťa mám strašne rada, aj ako Defi aj ako Martinu. Oddýchni si A teš sa zo života ;) aj tá najmenšia maličkosť ti môžeppomôcť :3

    OdpovědětVymazat
  3. Budeš mi Defi moc chybět a jsem rád, že jsem tě poznal protože ty jsi mi vždy udělala úsměv na rtech. Hodně často jsem chtěl spáchat sebevraždu ale kvůli tobě a rodině jsem to neudělal protože tvá videa mě vždy rozesmála, ale cháputě a doufám že tě někdy na živo uvidím a že tě budu moct obejmout. I Love You Defi(Martinko) a doufám že budeš zase natáčet.

    OdpovědětVymazat
  4. psala sem dlouhy psani ale neodeslalo se mi to

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marťo, sleduji tě už od tvých prvních GP, vždy jsi mi uměla vykouzlit úsměv na tváři, ze školy (to jsem byla ještě na základce) jsem spěchala, abych už se mohla dívat na další nové gp, dokonce jsem si the sims koupila jenom díky tobě. Jsi silná osobnost, vím že některé informace zkrátka zkousnout nejde, ale na druhou stranu věřím,že se vrátíš zase zpátky k nám! Máš silnou základnu fanoušků, to mi věř. :-) A ať si říká kdo chce co chce, pro mě si nejlepší let´s playerka v ČR a i na celém světě. :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Defi(Martinko), jako let's playerku tě mám moc ráda a věřím, že kdyby jsme se znali osobně, cítila bych to tak stejně :) Nebudu tady plakat, ani tě prosit, aby jsi točila dál, je to jenom tvoje věc. Jen chci aby jsi věděla, že ti budu držet palce, ať jsi znovu šťastná :) Lidé jsou hajzlové, bohužel... Jsi nejlepší a vím, že tví úžasní přátelé si myslí to samé, co já :) Doufám, že se co nejdřív budeš cítit líp :)

    OdpovědětVymazat
  7. defi mam te moc rada
    kdys mi umrel milacek rita nemecky ovcak nebyla sem schopna milovat ani zit narazila sem natebe zacala sem zasmilovat jen diky k tobe si ta nejhodnejsi,nejlepsi a nejdokonalejsi bytost na svete jen necekej ze se s tebou rozloucim ja s teboubudu navzdy I LOVE YOU DEFI / MARTI YOUR FREAK

    OdpovědětVymazat
  8. Věřim,že najdeš opět radost k natáčení.A že se k nám vrátíš....
    Vím,že si silná...
    I love you Marti.

    OdpovědětVymazat
  9. a ted mi staci jen kdys mi nekdy napises cau tod vse(ted kdyz nenatacis) v the sims sem vytvoryla tebe lukku a smurfa ale ted nemam moc chu hrat ale mne to prejde a budu hrat I LOVE YOU DEFI /MARTI YOUR FREAK:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi naše sluníčko, jsi v našich srdcích. Je vidět, že ti na nás moc záleží, když jsi nám znovu odkryla svá videa. Strašně si toho vážím. Tebe si moc vážím. Neznám jiné playery. Nezajímají mě, nezaujali mě, nesedí mi. Tys mi sedla a to je super. Budu si s tebou užívat všechny ty roky, které jsi věnovala simíkům. Je dobře, že tvá práce nebyla zbytečná. Chytlas za srdce spousty lidí. Buď moc šťastná a až jednou budeš chtít být zase s námi, určitě nás najdeš i my si tě najdeme. Ty jsi můj freak, forewer...Aja Bilavčíková 1978

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes večer jsem s tebou strávila dvě hodinky v Tropickém ráji a jsem moc ráda, že jsi mi to umožnila Martinko. Tvé roky práce jsou pro mě jako výborný, povedený seriál v televizi. I když jsem ho již viděla, hrozně ráda si je pouštim znova, trávím u nich čas, nebo jsou mi kulisou při práci a budu, dokud nám to dovolíš. Děkuji ti. Líbám, Ája (děti mě dnes ráno vzbudili s tím, že jim nejede žádné video od Defi. Bodlo ve mě... Už včera jsem měla nepříjemné tušeni... Měla bych svým pocitům víc věřit)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Ahoj Defi,
      sice mne mrzí, že nás opouštíš, nicméně plně respektuji tvé rozhodnutí a přeji ti do života jen to nejlepší!
      Málo stresu, hodně lásky, štěstí a zdraví, co nejméně problémů a pravé přátele, kteří tě vždy podpoří. :)

      Vymazat
  12. Ahoj Defi/Martino,
    I pokud se nevrátíš,v našich srdcích zůstaneš navždy.Ale pokud skončíš a potom se zase vrátíš,budeš Definka tak,jak nikdy předtím.Tím myslím veselá,sympatická let´s playerka,která vykouzlí úsměv na tváři tisícům lidí.
    Citizins
    PS:Věř mi,že bych udělal cokoliv,aby se ti chuť do točení vrátila.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj defi já tě mám moc ráda já na tebe počkám furt kvůli tobě plakám ale stejně počkám:( :) Máš hezké jméno:) I love prosím neopouštěj nás Ps klidně bych se pro tebe i zabila:(

    OdpovědětVymazat
  14. kdybys defi neco potrebovala radu nebo tak neco sme tu my a vzdy tu budem teda aspon ja :)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Marti,
    vím že si tohle asi nepřečteš ale i tak.
    Včera jsem měla tu možnost tě poznat a to tak že na craftconu.
    Zjistila jsem, že spoustu YouTuberů se v reálu chová jinak než se chovají na videích(nebudu jmenovat). Ale když jsem potkala Tebe, viděla jsem člověka, který je naprosto stejný na videích i ve skutečnosti. Cítila jsem z tebe tu lásku a tvou energii. Zároveň jsem ale poznala, že jsi na akci jen abys nezklamala nás. To, že jsi tam šla abys nás takhle potěšila je naprosto úžasné.
    Jediné co chci, je abys natáčela až se ti bude opravdu chtít, protože když se budeš do videí nutit, nepomůže to.
    Ti pravý FREAKS na tebe počkají.
    Vždy budu při tobě
    I love you ♥
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu si všechno :). Love U 2, honey.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že jsem tě mohla poznat. Ale zároveň jsem ráda i za to, že jsem poznala ty ostatní, o kterých teď už vím, že jsou falešní. Doufám, že tě ještě třeba jednou potkám a opět ucítím takovej nával energie :*
      PS: I kdyby jsi se odpoutala od YouTube života, přestala točit a já nevím co ještě VŽDY budeš v mém srdci mít místo :* ♥ ♥

      Vymazat
    4. Monika má pravdu .. Si úžasná youtuberka a my pravý Freaks na teba počkáme, len prosím nekonč s natáčanim... :-*

      Vymazat
  16. Miluju obě polovice a chápu že jseš teď vyvedená z míry a neboj FREAKS POČKAJÍ :D tvé videa nás hodně posilují a když ty budeš spokojená my taky :D :****

    OdpovědětVymazat
  17. Z českych YTberů sleduju jenom tebe, protže ty si normalní a staráš se ňejak o freaks (odepisuješ, deláš soutěže, atd.......). Neřikam že jsou všichni YTbeři stejný, ale někdy to vypadá že svx fanoušky nemaj rádi. Proto mám radši YT scénu v U.K a v U.S

    OdpovědětVymazat
  18. defi ty jsi jedinecna a to proto ze umys soucitit chapat nas atd. vime ze si skvela I LOVE YOU YOUR FREAK

    OdpovědětVymazat
  19. http://youtubedrby.eu/defi-odmita-pusobit-na-youtube-proc/

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Defi nebo Marti,
    lidi jsou občas ošklivá stvoření co mají nos až moc nahoru. Doufám, že pro tebe budou videa co nejdříve zase zdrojem radosti, zábavy a potěšení. Snad tohle hodně těžké období překonáš a co nejdříve se vrátíš v plné síle! :) Miluju Tě a sleduji Tě od prvního dílu mazlíčků. To mi bylo asi 8. :D Nechápu, jak mě dokážeš rozveselit už v prvních vteřinách videa jen tím, že nás pozdravíš. Měj se krásně Marti - Defi. Tvůj věrný Freak :) <3

    OdpovědětVymazat
  22. je mi lito ze se s tebou vsichni louci ale ja nemuzu nechci a nebudu chci doufat ze se vratis nic vic si nepreji a i kdyz sem mozna otravna s mimi komentary chci rict svuj nazor a doufam ze se vratis na youtube je mi lito tich nedokoncenych serii chyby mi to moc a chci abys sis odpocinula a vzpominala na vsechno krasnyho marti mam te rada YOUR FREAK:))

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle stojí za přečtení. Tolik jí rozumím... Třeba z toho trochu víc pochopíte, jak se třeba teď cítím já http://www.svetpodlelu.cz/2015/01/t-h-e-e-n-d.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Marti ,
    Nikdy v životě nebudu litovat toho že jsem tě poznala. Sleduji tě tak dlouho , strašně to bolí ...Bolí vědět že nejsi šťastná . Kéžbych měla tu moc udělat něco co by ti vykouzlilo úsměv na tváři . Myslím na tebe každou minutu . Přeji ti jen to nejlepší . Jsi úžasná osoba , která si prošla těžkými částmi života . Ale já mám v tobě víru a vždycky budu mít . Je mi líto že jsem se kvůli nemoci na CraftCon nemohla dorazit . Chtěla jsem ti říct jak moc pro mne znamenáš . Ať to dopadne jakkoliv budu tě pořád milovat . A vždy tu budu pro tebe .

    OdpovědětVymazat
  25. moc sem to nepochopila ty koncis??:(((

    OdpovědětVymazat
  26. Tvoji freaks tě mají a budou mít rádi nehledě na to, jestli skončíš nebo si dáš jenom pauzu. Vždy budeme rádi sledovat stará videa a nepřestaneme tě mít rádi v jakékoliv situaci. Natáčení by nebylo o ničem, když by to tebe samotnou nebavilo, co by jsme to pak byly za fanoušky. Ano děláš to i pro nás, ale hlavně je to o tobě a to je to hlavní. Doufám, že všechno zvládneš a snad se jednou zase dostaneš do točení a pokud ne, nebudeme se zlobit. Máme být tvoje podpora a to také jsme. :)
    Sama za sebe řeknu, že tě velmi obdivuji, za to kam až si se vypracovala. A nejsi pro mě jenom další z těch youtuberů, kteří mě baví, nejsi jenom Defi, ale i Marťa. Vždycky jsem byla nadšená když vyšlo nové video a hned jsem se na něj podívala, nejen proto, že mě to bavilo a baví, ale i proto, že jsem byla strašně ráda za to, že jsi si udělala čas a vůbec jsi ho natočila. Proto říkám, drž se a zvládni tohle období :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Lidé tě nemají rádi jako Defi,ale jako tu vtipnou,milou a krásnou Martinu.

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den, Martino
    Možná si vzpomenete na letošní Craftcon, kde Vás při příchodu obejmula Adélka (Váš nový freak).
    Jsem její otec. Čekal jsem na Adélku před vchodem, a když jsem Vás viděl přicházet, dospěl jsem k názoru, že jste normální žena, která si na nic nehraje. Buďte taková dál.
    Sice nevím, co se včera stalo, ale Vaši flustraci dokážu dobře vycítit.
    Jsem skautský vedoucí a také pracuji s dětmi pro radost a ne pro peníze. Také se mi občas oddíl sype pod rukama. Mám pocit, že se mi nic nedaří a chci všeho nechat. Po čase se stejně do všeho vrhnu znovu po hlavě a pokračuju dál, ale jen kvůli sobě.
    Občas koukám přes rameno Adélky na Vaše videa a někdy se u toho i skvěle pobavím.
    Točte nová videa, až k tomu budete mít chuť, ať to stojí za to. Dejte si pauzu, ale nenechávejte toho, pak by Vás to mrzelo. A točte kvůli tomu, že Vás to baví a naplňuje.
    Ještě dneska mě mrzí, že jsem zimu v sobotu nevydržel a donutil Adélku už jít. Ani se s Vámi nevyfotila. Tak snad jí to někdy umožníte.
    Jiří Rožníček - otec freaka Adélky z Berouna

    OdpovědětVymazat
  30. Vidíš Definko/Martinko!? Uau! Nejen maminky s dětmi sledují tvá videa, ale i tatínci s dětmi!! To mě moc těší! Ten tíživý pocit, co cítíš, přesně jak píše Jiří od Adélky, taky to cítim a není mi přijemně, ale držím ti pěsti, ať to brzy pomine. Přeji, ať je ti brzy líp. Jdi ven, na masáž, rozmazluj se, načerpej pro sebe a svá rozhodnutí plno energie a jednej jak ty chceš a ne kam tě tlačí konkurence, která se tě určitě boji!!! A jen se třese na to, až s tebou nepujde dav 30 000 freaks :-)

    OdpovědětVymazat
  31. ahoj martinko jen chci rict at se drziz a nevzdavej se je spousta youtuberu a ty si z nich ta nej nenech je si myslet ze sou vsici youtubery stejny at vi ze sou i jiny dobry hody a uprymny youtubery jsi jedna znich a nestyd se byt youtuber jsi dokoala a ostatni se s tebou nemuzou mnerit bojuj a nenech se ztrhnout timi ostatnimi youtuberami javerim ze to zvladnes a nenechaz je vyhrat I LOVE YOU MARTI mi ti verime a drzime ti palce LOVE YOUR verny FREAK:)))

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Defi,
    tva videa nesleduji dlouho, asi pul roku, ale za tu dobu Co natacis jsem si te zamilovala, kazdy den se divam na youtube, jestli jsi nepridala nejake video ( nekdy i nekolikrat denne ) a budu se divat dal, protože verim, ze se jednoho dne vratis, plna pozitivni energie, kterou na nas pres videa dokazes prenaset. Od te doby Co jsem si pustila tve 1. video uz nejsem jen clovek, jsem FREAK FOREVER.

    OdpovědětVymazat
  33. Já jsem to moc nepochopila Definka končí nebo si dáva jenom pauzu a potom si to ješte rozmyslí

    OdpovědětVymazat
  34. Prosim Defi Neeee nekonči nemuzes tovsechno zahodit za hlavu vsetkych ktory te miluju FREAKS inspirujes mne chtela jsem zacat natacet ale teraz nevim Defi I LOVE YOU FREAKS LOVE YOU SO SO MUCH prosim nekonci

    OdpovědětVymazat
  35. Jestli chces prestavku OK jenom proste nekonci

    OdpovědětVymazat
  36. Vim ze je to od veci ale uz jse nemam koho zeptat jak mam preinstalovat the sims 4

    OdpovědětVymazat
  37. Defi nebo Martina... Není to fuk? Nezáleží na jménu, postavě nebo barvě vlasů, záleží na tom, jaká jsi uvnitř. Na to pamatuj ;). A ještě něco: Když většině záleží jen na YT money, zkus se lišit :), buď kým chceš!

    OdpovědětVymazat
  38. Definko prečetla jsem si to asi 10-krát a jestli jsem to dobre pochopila je este mozne ze budes pokracovat

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj defi vsici ti pisou nevzdavej to i ja jak sem uz psala posledne nenech ostatni youtubery myslet si ze vsichni musej chtyt jen YT money ukaz ze si jina lepsi rozumnejsi a sva bud takova jaka si ne takova jak te chcou youtubery nevzdej to jinak vyhrajou a ty budes jako ta co ustoupila si nej musis v tom pokracovat kvuli nam tobe spomen na minecraft s lukku na livestrimi se smurfem a na the sims 3 ty to das ja v tebe verim ja bych pro tebe udelala co bych mohla dej si jen pauzu nekonci pls si martina defi je to fuk si to proste ty pls jen pauzu mam te rada a boli mne srdce kdyz si predstavim ze nadobro koncis pls precti si to a napis mi co si o tom mislis I LOVE YOU MARTI-DEFI loveYOU moc te mam rada LOVE

    OdpovědětVymazat
  40. We love you Defi. We are here for you. We're your freaks! <3 ;)

    OdpovědětVymazat
  41. vim ze moje komentare si asi nectes ale chci to rict
    na youtube sem kvuli zlomenymu srdci zivot de spatnou cestou a ja du snim je to desny hledala sem utechu a tady ji nasla v tobe tvuj hlas uklidnuje a ja to potrebuji ale ted...
    nevim zda to mam brad jako trest (ne od tebe)
    nechapu ze to srdce este mam mam ho tak zlamany ze to neni normalni chapu te moc dobre ziju v tom den co den
    tyhle dny chodim s hlavou dolu a sem smutna z toho ze si prestala natacet je to jako zrada od nejlepsi kamosky (neber si to ani smutne ani zle)
    ted mam jediny dva sny a prvni z nich je abysise vratila a slepila mi to co mi ze srdce zbilo nevim jestli si nekdy prectes ze te chapu vic nez ostatni ale asi ne :((
    si ma posledni sance ale odpocin si mysli na pekne veci def
    a prosim odepis jestlisto cetla a tvuj nazor na vse co sem kdy psala dik budu tak vedet ze o mne vis I LOVE YOU DEF YOU LOVE

    OdpovědětVymazat
  42. Defi, dej si pauzu, žij si svůj vlastní život, prostě buď sama sebou. Neexistuje žádnej návod, jak být dobrým youtuberem, takže jestli ti někdo dává najevo, že něco děláš špatně, je to pitomec. Jsi přece dokonalá! Zbožňuju tě jako Defi, i jako Martinu a doufám, že se vrátíš, ale jestli už nemůžeš, pochopitelně nemusíš, Freaks tě budou navždycky milovat tak jako tak.

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Defi,
    asi to nečteš, ale i tak to napíšu. Já moc nepochopila co přesně jsi měla na mysli, ale pochopila jsem to takhle: Někteří youtubeři/youtuberky si o sobě myslí jak nejsou důležití a zhroutil by se bez nich svět. Já to bohužel nedokážu říct - nikdy jsem žádného youtubera nepoznala, takže nevím jací jsou. Vlastně neznám ani Tebe (jakože bych chtěla😄). Snad jsem to pochopila správně. Drž se. Nikča ❤️

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Matri. Si genialny clovek ktory mi prirastol k srdci. Sice ta pozeram iba rok. Tvoje letsplaye (sry neviem ako sa to pise) mi vzdy vycarovali usmev. Ked som zistila co sa stalo plakala som. :( predsa len co ked uz to nebude take ako kedysi.......pekne take kde sa budes smiat budes štastna. Taku ta mam najradsej. :* ti pravy freaks si na teba pockaju ale ti akoze freaks ta hodia za hlavu a najdu noveho youtubera. Im freak i love defi forever!!!
    P.S viem ze to nebudes citat ale aspon mam dobrý pocit :*

    OdpovědětVymazat
  46. Ked som zistila za Defi konci odtrhlo mi to kusok zo srdca

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Defi!
    Mám Tě moc ráda a i když nebudeš natáčet, pořád Tě mít budu. Každý den koukám, jestli se neobjeví nové video, a když ano, tak vždycky doufám, že to nebude nějaké co máš ještě předtočené, ale že to bude video, ve kterém nám řekne řekneš, že na youtube budeš pokračovat - že mě bude Tvůj hlas dále rozveselovat a odvádět mě od každodeního života, jako to dělal doteď.

    OdpovědětVymazat