pátek 23. června 2017

Vy rozhodujete o nové kolekci! (4. část - FUNKCE)

Pomozte nám vybrat herní funkce pro chystanou kolekci! 

>>> HLASOVÁNÍ SKONČILO <<<

Zdravíme hráče Simíků! Dostali jsme se zatím k nejdůležitějšímu okamžiku ve vývoji této kolekce, na které spolupracujeme s hráči. Dnes se zúčastníte hlasování, kde se rozhodne o nových herních funkcích, které mohou být součástí této kolekce. Pokud o tomto projektu slyšíte poprvé a zajímá vás, o co se jedná, omrkněte tento blog.


Od posledního hlasování, ve kterém jste pomohli vybrat 29 objektů a 17 kusů oblečení, jsme ve studiu pilně vymýšleli, jaké funkce bychom mohli do kolekce zahrnout. Celý tým kolekce se tedy sešel v zasedačce s tabulí a společně jsme sepisovali potenciální funkce, které se vztahují ke zvolenému tématu. Když takhle brainstormujeme, žádný nápad není špatný: vzniká prostě smršť myšlenek, kterými se musíme probrat. Jak vidíte, na mysl nám přišla velká spousta možností. Takže je z čeho vybírat! Některé možnosti se už osvědčily v předchozích simíkovských hrách, zatímco jiné jsou pro sérii úplnými novinkami. Ne všechny nápady však mohou postoupit do další fáze vývojového procesu, kde tvoříme něco, čemu říkáme „designové textíky“.


Designový textík je krátký návrh, obvykle o několika větách. Jeho účelem je předat základní popis funkcionality, které chcete docílit. Teprve později sepisujeme kompletní popis, který obsahuje všechny podrobnosti, které dělají jednotlivé funkce opravdu jedinečnými. Díky designovým textíkům si také členové různých vývojových disciplín mohou udělat hrubou představu o tom, jak dlouho jim bude práce na dané funkci trvat. Jedná se o nezbytně důležitou informaci, díky které víme, co všechno do našeho rozvrhu dokážeme vměstnat, a to ještě předtím, než vůbec začneme pracovat. V dnešním hlasování si budete moci přečíst naše textíky a rozhodnout o tom, kterou skupinu funkcí byste ve hře rádi viděli.

Je pro nás také důležité vybrat pro kolekci funkce, které jsou samy o sobě dostatečně silné. Je nám sice jasné, že je celá řada drobných vylepšení, které by hráči ocenili, ale ty je vhodnější zařadit jako doplňkové funkce do většího balíčku. A v poslední řadě se také snažíme vyhnout se funkcím, které se hodí do herních balíčků nebo rozšíření, které by mohly v budoucnu vyjít. Pomocí těchto parametrů je relativně snadné některé funkce vzniklé při brainstormingu rovnou vyřadit. Je prostě zřejmé, že některé z nich do kolekce nepatří. Z těch zbývajících jsme vybrali ty, které se nám nejvíc líbily. S pomocí designerské intuice a hráčské zpětné vazby jsme zvolili ty, které by mohly patřit k favoritům. Některá témata nás hned oslovila a právě ty v dnešním hlasování uvidíte.

Hlasování končí 26. června 2017 v 19:00.



>>> HLASOVÁNÍ SKONČILO <<<

VYHRÁLO PRANÍ


Až hlasování v pondělí skončí, bude mnohem jasnější, co bude obsahem této kolekce. Úplný obrázek ale ještě mít nebudeme. Je také důležité mít na paměti, že spolu se vznikem kompletních designových dokumentů se některé věci mohou změnit a většinou tomu tak také je. Jsme si jistí, že dokážeme vytvořit zábavné funkce bez ohledu na to, jak hlasování dopadne, ale máme před sebou ještě spoustu práce. Jakmile sečteme hlasy, začneme pracovat na kompletních designových dokumentech. Ty podrobně popisují zážitky, které tyto funkce přinesou.

Díky kompletním designovým dokumentům mohou všichni členové týmu přesněji odhadnout, kolik času budou potřebovat k implementování těchto funkcí. Pokud se odhad výrazně změní, musíme znovu posoudit, zda je funkce v dané podobě realizovatelná. Až bude vývoj toho balíčku v srpnu v plném proudu, budeme také vědět, jestli bude třeba něco vynechat nebo zda bude čas naopak něco přidat. Rozhodně doufám ve druhou variantu – při brainstormování padlo několik báječných nápadů, které jsou dost malé na to, abychom je do kolekce případně vměstnali. Během vývoje vás budeme o jednotlivých krocích pravidelně informovat. Nejenže vám dáme vědět o všech rozhodnutích, ale také vám vysvětlíme, jak jsme k nim dospěli.


ZDROJ:
TheSims.com, upraveno

Žádné komentáře:

Okomentovat